انجام پروژه‌های دانشجویی رشته‌های مختلف دانشگاهی توسط دانشجویار

درخواست ثبت پروژه

فایل نقشه در فروشگاه فایل دانشجویار

طرح مطالعات معماری

دسته های محبوب دانشجویار

دانشجویار ارتقادهنده سطح علمی دانشجویان

اغلب فایل ها موجود در دانشجویار با فرمت پاورپوینت و ورد با کیفیت عالی ارائه می شوند.

دانشجویان عزیز که در رشته های مختلف دانشگاهی مشغول تحصیل هستند، می توانند از طریق فرم ثبت پروژه یا شبکه های اجتماعی درخواست خود را اعلام کنند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی انجام شود.

دانشجویار در تلاش است تا با تهیه پکیج های کامل در زمینه مطالعات معماری به دانشجویان این رشته در انجام طرح نهایی کمک شایانی کند. پکیج های مطالعات معماری شامل مطالعات طرح، نقشه، ضوابط، استانداردها و … است که به عنوان پکیج کمکی ارائه می شوند.

فایل های محبوب دانشجویار

06 اسفند 1402

پکیج دوره آموزشی نرم افزار ایتبس

آشنایی اجمالی با نرم افزار ایتبس (etabs) بدون تردید نرم افزار ایتبس (etabs) یکی از پرکاربردترین برنامه‌های طراحی انواع سازه‌های...

10 اسفند 1401

کد تخفیف نوروزی فروشگاه فایل دانشجویار

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بیشماری بر روی بستر وب در حال ارائه خدمات به شکل‌های مختلف هستند و هر یک از...

17 فروردین 1403

با تپ سواپ بازی کن و سکه بگیر!

تپ سواپ به عنوان پروژه ای مشابه نات کوین تلگرام است اما از نوع بلاک چین سولانا که عرضه توکن...

07 اسفند 1402

پکیج دوره آموزشی نرم افزار سیف

آشنایی اجمالی با نرم افزار سیف (safe) یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای تخصصی مهندسی عمران، نرم‌افزار safe است که...

دانشجویار در تلاش است تا با ارائه فایل های آموزشی به دانشجویان در ارتقا سطح علمی کمک شایانی کند.

دانشجویار، همراه یار دانشجوهاست

راه های ارتباطی با مدیر دانشجویار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در سراسر جهان، شاهد راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین در حوزه‌های مختلف هستیم. برخی از فروشگاه‌ها در زمینه فروش محصول فیزیکی یا دانلودی و برخی هم در زمینه ارائه خدمات مشغول فعالیت هستند. فروشگاه فایل دانشجویار به عنوان فروشگاه آنلاین فایل‌های آموزشی مشغول فعالیت است.

این مجموعه انواع فایل دانلودی از قبیل پاورپوینت حرفه‌ای، ورد، پی دی اف و … را با کیفیت عالی برای رشته‌های گوناگون دانشگاهی ارائه می‌دهد؛ از این‌ر‌و دانشجویانی که به دنبال پاورپوینت ارائه و فایل‌های آموزشی هستند، می‌توانند به فروشگاه آنلاین دانشجویار مراجعه کنند.

آشنایی اجمالی فروشگاه فایل دانشجویار

دانشجو هستید؟ به دنبال محصولات آموزشی دیجیتال می‌گردید؟ برای ارائه‌های کلاسی به پاورپوینت حرفه‌ای نیاز دارید؟ فروشگاه آنلاین دانشجویار به عنوان مجموعه ارائه فایل‌های آموزشی دانلودی با فرمت‌های پاورپوینت، doc، pdf، dwg و … مشغول فعالیت است. این فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی را با هدف ارتقای سطح علمی دانشجویان رشته‌های گوناگون دانشگاهی منتشر می‌کند و خدمات متنوعی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

خدمات دانشجویار

فروشگاه دانشجویار به عنوان یک سیستم فروش فایل دانلودی شروع به فعالیت کرده است و اصلی‌ترین مخاطبان این مجموعه، دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهی می‌باشند.

این مجموعه در کنار عرضه و فروش فایل‌های آموزشی باکیفیت، انجام پروژ‌ه‌های دانشگاهی را زیر نظر متخصصین مجرب و باتجربه انجام می‌دهد؛ بنابراین دانشجویانی که وقت کافی برای تهیه فایل آموزشی ندارند یا به دنبال یک پروژه بی‌عیب و نقص هستند، می‌توانند از خدمات فروشگاه فایل دانشجویار بهره ببرند.

خرید فایل دانلودی از دانشجویار چگونه انجام می‌شود؟

فروشگاه فایل دانلودی دانشجویار با راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی، انواع فایل‌های آموزشی را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به خرید فایل دانلودی از دانشجویار، می‌توانند به صفحه اصلی این مجموعه مراجعه کنند و از طریق فروشگاه یا صفحه پاورپوینت آماده، انواع دسته‌بندی محصولات را مشاهده کنند و با جست‌وجوی فایل مورد نظر و مطالعه توضیحات به خرید از طریق صفحه آنلاین اقدام کنند.

فروشگاه فایل

نحوه ثبت درخواست پروژه در دانشجویار

اگر زمان کافی برای انجام پروژه کلاسی ندارید یا به دنبال مشاوره هستید، می‌توانید از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت دانشجویار بر روی گزینه ثبت درخواست پروژه کلیک کنید و در نهایت مشخصات و اطلاعات درخواست را ارسال نمایید تا مدیریت دانشجویار در اسرع وقت برای هماهنگی بیشتر با شما تماس برقرار کند.

ثبت درخواست پروژه

چرا فروشگاه آنلاین دانشجویار؟!

اغلب دانشجویان این سوال را در ذهن دارند که در میان انبوده سایت‌های فروش فایل و انجام پروژه، چرا فروشگاه فایل دانشجویار را انتخاب کنیم؟! در پاسخ به این سوال باید به نکات کلیدی زیر اشاره کنیم:

  • با سابقه بودن مجموعه در شبکه‌های اجتماعی چون تلگرام، اینستاگرام و واتس‌اپ (بیش از 7 سال)
  • متنوع بودن فایل‌های آموزشی دانلودی و پوشش کلیه رشته‌های دانشگاهی                                  
  • تخفیف ویژه بر روی محصولات فروشگاه و قیمت کمتر نسبت به سایت‌های دیگر
  • پاسخگویی 24 ساعته از طریق راه‌های ارتباطی
  • تضمین کیفیت محصولات و خدمات
  • بازگشت وجه در صورت نارضایتی دانشجویان

همه این موارد در کنار هم سبب شده‌اند تا فروشگاه فایل دانشجویار به مجموعه‌ای قابل اعتماد برای دانشجویان سراسر کشور تبدیل شود.